1 Mart 2013

Mart Listesi


Aslında okuyacağım kitapları anlık seçerim. Aylık okuma listeleri hazırlamak gibi bir alışkanlığım yoktur. Zaten listelere bağlanmayı pek sevmem. İnsan canı neyi istiyorsa onu okumalı. Bu ay kendimce bir değişiklik yaptım, bir okuma listesi hazırlamaya karar verdim. Devamı gelir mi hiçbir fikrim yok. Belki her ay için minimum birkaç kitap seçer, üzerine ''anlık'' eklemeler yaparım. Şimdiden bir şey söylemek zor. Bu ay için hedefe üç kitap koydum. Hevesi çabuk kırıp havlu atmamak için ufak başlamakta fayda var.

Listeye aldığım kitaplar şöyle: 

1.  Mart ayına Perulu yazar Mario Vargas Llosa'nın Palomino Molero'yu Kim Öldürdü? isimli kitabıyla başlayacağım. Bu kitabı Pinuccia'nın Kitapları isimli blogun evsahipliğinde gerçekleşecek ''Yazar Ayları'' etkinliği çerçevesinde okuyacağım. İlk defa katılacağım bu etkinlik için epey heyecanlıyım. 

2. Bu ayın ikinci kitabı Kötü Yol. Orhan Kemal'in bu kitabını edineli epey olmuştu. Kütüphanenin bir köşesinde boynu bükük durmasına gönlüm daha fazla razı olmadı. Bu ayın listesine ekledim.

3. Listeye eklediğim üçüncü ve son kitap Mehmet Murat Somer'den Pembe Tütülü Amiral. Polisiye türüne tutkun biri olarak daha önce hiçbir kitabını okumadığım bu yazarla tanışmayı epeydir bekliyordum. Bu aya kısmetmiş.  

Evet, Mart ayı listem bu kadar. Şu an iki ayrı kulvarda koşup, bir yandan Jo Nesbo'nun Nemesis'ini, diğer yandan da Esra Erol'un Sessiz Kadınlar'ını okuyorum. Bunlar bitince sıra Mart listesine gelecek. Haydi bakalım, rastgele!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder