31 Aralık 2012

Oradan Buradan: Minimalist Dizi Posterleri

Filmlerin (özellikle klasiklerin) minimalist posterleriyle internette çok sık karşılaşsam da dizilerin bu tür posterlerine ilk defa rastladım (bu tamamen benim kabahatim de olabilir tabi. Mesuliyet kabul ediyorum). Aşağıdaki tasarımlar 1987 Braga (Portekiz) doğumlu Marisa Passos'a ait. Üniversitede kimya okuyan Marisa, mezun olduktan sonra asıl yapmak istediği işin grafik tasarımı olduğunu fark etmiş ve bu alanda bir kariyer yapabilmek için kolları sıvamış. Ben en beğendim tasarımları aşağıya ekledim. Koleksiyonun tamamını görmek için flickr sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Minimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show PosterMinimalist TV Show Poster

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder